Olimpijske igre kot priložnost za promocijo slovenskega športa in turizma

Olimpijski komite Slovenije (OKS) in Slovenska turistična organizacija (STO) sta se pred olimpijskimi igrami v Tokiu povezala pri promociji slovenskega športa in turizma ter znamke I feel Slovenia. Ker šport pomembno pripomore k promociji države in njeni prepoznavnosti, sta ob robu iger zasnovali več promocijskih in komunikacijskih aktivnosti.

Uspehi slovenskih športnikov v zadnjih letih odmevajo v mednarodnem okolju, kar poleg prepoznavnosti Slovenije pripomore tudi k njenemu nadaljnjemu razvoju kot destinacije za aktivni oddih, priprave športnikov in gostiteljice mednarodnih športnih dogodkov, so v sporočilu za javnost navedli v STO.

Ker olimpijske igre ponujajo izjemno priložnost za nagovor globalne in slovenske javnosti prek odličnih slovenskih olimpijcev ter predstavitev Slovenije kot odlične destinacije za aktivne počitnice ter športno preživljanje prostega časa, bosta krovni športna in turistična organizacija ob tem v Tokiu izvedli več skupnih promocijskih aktivnosti.

Posebej velik pomen bodo imele vsebinske objave iz Tokia, kjer bo zaradi odsotnosti gledalcev ključno vlogo igrala sodobna tehnologija in objave na družabnih omrežjih, slovenski olimpijci pa bodo k aktivnemu oddihu navdihovali tudi v video zgodbah. Znamka I feel Slovenia bo vključena tudi v obeležja in olimpijske dogodke, ki jih med olimpijskimi igrami pripravlja OKS.

“Slovenija je zelena dežela, idealna za aktivni oddih, priprave športnikov in odlična gostiteljica velikih športnih dogodkov. To je ključno sporočilo, ki ga bomo mednarodni in slovenski javnosti posredovali ob letošnjih poletnih olimpijskih igrah,” je napovedala direktorica STO Maja Pak. Predsednik OKS Bogdan Gabrovec pa je prepričan, da lahko Slovenijo z digitalno tehnologijo, tudi skozi uspehe slovenskih športnikov, približamo svetovni javnosti in jo tako povabimo k nam.

Da šport pomembno prispeva k prepoznavnosti in ugledu Slovenije, so v sporočilu za javnost spomnili tudi v Gospodarski zbornici Slovenije (GZS). S tem pa šport prispeva tudi k internacionalizaciji slovenskega gospodarstva, so dodali ter izrekli podporo udeležencem olimpijskih iger, ki se danes začenjajo v Tokiu. Spomnili so tudi, da je GZS maja lani z OKS-Združenjem športnih zvez za obdobje aktualnega olimpijskega ciklusa, to je do konca leta 2024, sklenila sporazum o institucionalnem partnerstvu. To predstavlja podlago za sodelovanje na področju povezovanja in promocije športa in gospodarstva.

DELITE