Izdajatelj tednika Domovina je Zavod Iskreni, direktor Igor Vovk.
Odgovorni urednik Tino Mamić.
Igor Vovk o projektu:
“Ko se ob tridesetletnici nastanka slovenske države oziramo nazaj, kljub prazničnemu veselju ugotavljamo, da v naši domovini nismo izkoristili vseh potencialov, ki so nam na voljo. Kot eno izmed ključnih ovir na poti k svobodnejšemu in boljšemu življenju našega naroda prepoznavamo tudi našo medijsko krajino, ki je izrazito enostranska in propagandistična. Zato smo v zavodu Iskreni že pred 16 leti začeli ustvarjati družinski portal Iskreni, pred petimi leti pa smo ustanovili še portal Domovina.je, ki je prinesel nov veter in standarde v medijsko krajino.«
»Portal Iskreni.net, Domovina.je in tednik Domovina postajajo medijska skupina, ki ima mesečno tudi za tretjino milijona različnih bralcev mesečno. Razvijati smo začeli tudi televizijsko produkcijo z oddajo Dialogos. V trenutku, ko velikim medijem izrazito padajo naklade in se trudijo s starimi pristopi okrepiti svojo moč na internetu, gremo mi v obratni smeri.”
Tednik Domovina bo izšel najprej v skrčeni obliki na 32 straneh kot brezplačnik. V četrtek, 20. maja, bo vsako stanovanje v državi dobilo svoj izvod Domovine. To pomeni kar 585.000 izvodov, kar je neprimerljivo s katerimkoli slovenskim medijem.
Prva številka v obsegu 64 strani pa izide v četrtek, 27. maja. Naklada prve številke bo najmanj 5000 izvodov (odvisna je od števila novih naročnikov). Naročniki, ki bodo tednik naročili v 48 urah po prejemu brezplačnika, bodo postali ustanovni naročniki s posebnimi ugodnostmi. Zanje se načrtujejo posebni dogodki in prireditve.
Brezplačnik Domovina bo izhajal dvakrat letno, tednik pa vsak teden.
Cena celoletne naročnine je 99 evrov, prvi naročniki bodo prejeli nagrado: originalni zložljivi švicarski nož, slušalke Phillips ali igra Firma kids.
Tino Mamić o projektu:
“Leta 2012 sem obesil novinarstvo na klin zaradi mobinga in cenzure. Po devetih letih se vračam v medije, ker je nekaj treba storiti za našo državo, ukleščeno v primež političnega podzemlja, ki ovira naš gospodarski razvoj. Slovenijo lahko spremenimo samo z mediji. Tednik Domovina bo glasnik svobodnega gospodarstva.«
»Moji načrti? Še naprej bom izdeloval družinska drevesa po naročilu, a v nekoliko manjšem obsegu. Še naprej bo izhajal brezplačnik Vipavska v nakladi 15.000 izvodov, ravno tako portala www.slovenski-rod.eu in www.vipavska.eu.”
“Tiskani mediji beležijo vsi po vrsti trende padanja naklade. Portali pa ravno obratno. Zato se bodo tiskani mediji, če nočejo propasti, spremenili v dodatek ali nadgradnjo spletnih medijev. Knjiga zaradi spleta ni izumrla, tudi časniki ne bojo. Ugasnili bodo le tiskani mediji, ki niso prilagodljivi na nove razmere. Tako kot dinozavri.”
Tino Mamić je bil odgovorni urednik dnevnika Primorske novice leta 2006 in obrnil trend padanja prodane naklade. Pol leta je naklada rasla, takoj po njegovi nekrivdni odstavitvi pa je začela spet padati. Tega ni ponovil nihče drug ne pred njim ne za njim. Tudi pri drugih slovenskih dnevnikih v zadnjih 20 letih verjetno ni bilo niti enega drugega takega primera: polletnega trenda rasti prodane naklade. Mamić je poročen, ima pet otrok, živi v Kopru.
Igov Vovk je primorski podjetnik, ki trži oljčno olje, naravne dišave in teran Vovk. S soprogo in štirimi otroci živi na Škofijah pri Kopru. Ustanovil je Zavod Iskreni, Festival družin in portala Iskreni.net ter Domovina.je. Bil je pobudnik civline iniciative Dovolj.je za zaščito žrtev spolnega nasilja v okviru Cerkve.