13. številka Domovine: Volilna predigra

Nova Domovina objavlja predvolilne analize, ker se volitve bližajo. Na levici, posebej med razumniki, narašča število ljudi, ki so morda res ostri nasprotniki Janeza Janše, hkrati pa vidijo, da je iluzionistično besedičenje Levice ne le nesmiselno, ampak tudi že nevarno za vse, leve in desne. Zato so prvaki levice precej živčni, saj strategije za naslednje supervolilno leto še nimajo izdelane. To velja tako za akterje iz ospredja kot tiste iz ozadja. Zato že nekaj mesecev tako silno prerivanje v reševalnih čolničkih z napisi SAB, Desus, LMŠ in SMC: Titanik se je potopil, ali je Carpathia odplula na pomoč, pa sploh še ne vedo. V tej zmedi je zato volilno kampanjo začela NSi, ki je povedala jasno, da lahko vodi vlado in da se bo pogajala tudi z levičarskimi strankami.

V rubriki s pomenljivim naslovom Svobodno gospodarstvo pišemo o previsokih davkih. Nižji davki za podjetja vodijo v višje plače, več zaposlovanja in višjo rast. Čeprav prehodno obdobje prinaša davčni primanjkljaj, pa lahko država nanj gleda kot na naložbo, ki bo v prihodnosti omogočila višje plače, več zaposlovanja in višjo raven porabe, tudi davčni prihodki bi se dolgoročno vrnili na raven pred razbremenitvijo, kaže študija, ki jo je objavil nemški inštitut za gospodarske raziskave Ifo.
Nadvse zanimiva zgodba je predstavljena tudi v dvojnem intervjuju. Letos so bili v slovenski Cerkvi posvečeni le trije diakoni. Govorili smo z dvema izmed njih, ki sta družinsko povezana tudi s politiko. Rok Gregorčič je sin poslanke Monike Gregorčič (SMC), Janez Pavel Šuštar pa je brat poslanke Tadeje Šuštar (NSi).
Vse to in še veliko več v 13. številki Domovine, ki je na 68 barvnih straneh na voljo v vseh prodajalnah časopisov od četrtka 16. septembra dalje. Opozarjamo sicer, da je Domovina v prenekateri prodajalni varno »skrita« na nevidnih mestih.

Naročila pa tudi na spletu: www.iskreni.net/trgovina/naroci-se
Celoletna naročnina stane 99 evrov, v prosti prodaji pa je cena ene številke 2,9 evra.
Ne pozabite: Domovina je edini tiskani medij, ki mu naklada stalno raste.

DELITE
Pomakni se na vrh